Sık Sorulan Sorular

SIK SORULAN SORULAR

 

Kargom / Siparişim ne zaman ulaşır?

Tahmini teslimat süresi, bulunduğunuz adrese göre 2-5 iş günü arasında değişkenlik gösterecektir (Pazar günleri ve resmi tatiller hariçtir)

Kargomu nasıl takip edebilirim? Siparişim / Kargom nerede?

Siparişiniz kargoya verildiğinde size bilgilendirme amaçlı sms veya e-mail göndereceğiz. E-mailin veya kısa mesajın içerisindeki kargo takip linkini tıklayarak kargonuzu takip edebilirsiniz.

Üyelik hesabınızla verdiğiniz siparişlerinizde hesabınıza giriş yapıp ilgili siparişin kargo takip linkini tıklayarak kargonuzu takip edebilirsiniz.

Siparişimde herhangi bir değişiklik yapabilir/iptal edebilir miyim?

Sipariş oluştuktan sonra herhangi bir değişiklik/iptal yapılamamaktadır.

Sepetime ürün eklemek istediğimde 'Bu ürün alışveriş sepetine eklenemiyor' hatası almaktayım. Ne yapmam lazım?

İnternet tarayıcınızdan kaynaklanan bir sebepten dolayı zaman zaman karşılaşılan bir hatadır. Lütfen internet tarayıcınızın (Chrome, Explorer, Safari, Firefox vb.) ayarlar bölümünden geçmiş'e tıklayınız ve tarama verilerini temizleyiniz. Alternatif olarak kullanmış olduğunuzdan farklı bir tarayıcı (Chrome, Explorer, Safari, Firefox vb.) ile tekrar deneyebilirsiniz.

Nasıl üye olurum?

Yeni bir üyelik oluşturmak için ana sayfamızda sağ üst köşede bulunan "Yeni Üye" butonunatıklayınız. Gerekli bilgileri doldurmanız ve kayıt ol demeniz yeterli olacaktır. Üyelik bilgileriniz incelendikten sonra üyeliğiniz aktif hale gelecektir.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Sitemize üye olmadan fiyatları göremez ve alışveriş yapamazsınız.

Kampanyalardan ve yeni ürünlerden nasıl haberdar olabilirim?

Kampanyalardan, yeni ürünlerimizden ve size özel sürprizlerden haberdar olmak için e-mail bültenimize üye olabilir, whatsapp iletişim hattımızı kullanabilir ya da sosyal medya hesaplarımızdan bizi takip edebilirsiniz.

Kişisel bilgilerim güvende mi? Başka şirket ve kurumlar ile paylaşılacak mı?

Irk Tekstil’de gizliliğe çok önem verilir. Kişisel bilgileriniz hiç bir kurum ve kuruluş ile paylaşılmamaktadır. Kredi kartı ve bankamatik kartı bilgileriniz hiçbir zaman sistemimize kaydedilmemektedir. Kişisel bilgilerinizin ve hesabınızın güvenliği için sitemizde 256 Bit SSL sertifika şifrelemesi uygulanmaktadır.

Şifremi unuttum, ne yapmam gerekli?

Şifrenizi unuttuğunuz takdirde yeni bir şifre oluşturabilirsiniz. 'Parolanızı unuttunuz mu?' linkine tıklayınız. Burada e-mail adresinizi girmeniz yeterli olacaktır. Yeni şifreniz size gönderilecektir. Dilerseniz hesabınıza giriş yaparak 'Hesap Bilgisi' bölümünde şifrenizi değiştirebilirsiniz.

 

Üyelik ve adres bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Adres ya da başka bilgilerinizi değiştirmeniz gerekiyorsa, 'Hesabım' bölümünden Bilgilerimi Güncelle bölümüne gidiniz. Burada gerekli değişiklikleri yapabilirsiniz.

Bir ürünün stok bilgisini öğrenmek istiyorum?

Ürün stokları hakkında bilgi almak için mağazalarımızla temasa geçebilirsiniz.

Kargom hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

Siparişleriniz Sürat Kargo aracılığıyla teslim edilmektedir.

Teslimatınızın doğru ve kolay yapılabilmesi için adres bilgilerinizi (adres,sokak,mahalle,cadde) eksiksiz doldurmanız gerekmektedir

Hangi günlerde teslimat yapılır? Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?

 

Teslimatlar çalışma günleri dahilinde hafta içi yapılmaktadır. Resmi tatillerde ve hafta sonlarında teslimat yapılamamaktadır.

Teslimat sırasında iş yerimde yoksam başkası kargomu alabilir mi? Teslimat sırasında kimse yoksa ne yapılmalı?

Adrese teslimat seçeneğimizde kargonuz size ve yalnızca birinci dereceden yakınlarınıza teslim edilebilir. Kimlik ibrazı istenecektir ve soyadı tutarlılığı gerekmektedir. Teslimat adresinde kargonuzu alan kişinin imzası istenecektir. Eğer adreste kimse yoksa kurye tekrar size ulaşmayı deneyecektir. Kargonuzu almanız ya da yeniden bir teslimat tarihi belirlenmesi için bir kart bırakabilir. Şubeye geri getirilen kargolar 3 iş günü içerisinde teslim alınmalıdır. Aksi takdirde göndericinin bilgisi dahilinde kargo çıkış şubesine iade edilir.

Nasıl ödeme yapabilirim?

Kredi kartı, banka kartı, havale - eft seçeneklerinden herhangi biri ile internet mağazamızdan alışveriş yapabilirsiniz.

Hangi kredi kartları ile ödeme yapabilirim?

Tüm Mastercard ve Visa kredi kartlarınızla alışveriş yapabilirsiniz.

 

 

Siparişim neden onaylanmıyor?

 

Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerden ötürü onaylanamayabilir. Bu nedenlerin bazıları; kredi kartınızın kullanılabilir limitinin yetersiz olması, kart numarasını hatalı girmeniz, kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması, onay işlemi sırasında geçici süreli bağlantı sorunları olmasıdır. Banka kartı ile alışveriş yaparken lütfen kartınızın internette kullanıma açık olduğuna emin olunuz. Sanal kart kullandığınızda kartınızın hesabındaki limitin yeterli olup olmadığını kontrol ediniz. Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için kartınızın bağlı bulunduğu banka ile görüşmeniz gerekmektedir.

Sitede listelenen ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

 

Fiyatlara KDV dahil değildir.

 

 

 

 

 

 

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.